Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHansen, Jan-Harald Cato Leon Servold
dc.date.accessioned2020-10-14T10:53:21Z
dc.date.available2020-10-14T10:53:21Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2682748
dc.descriptionMasteroppgave i tilpassa opplæring - 2020en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.subjecttilpassa opplæringen_US
dc.titleLekser – hvordan påvirker de elevene? Hvilke holdninger har elever til lekser og hvordan påvirker dette elevenes opplevelser, psyke og motivasjon i skolen?en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.source.pagenumber101 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel