‘’Du får tenke og utforsk selv, det gir mestringsfølelse’’. En fenomenologisk studie om hvordan tre elever i den videregående opplæring opplever og erfarer LIST som didaktisk metode i matematikkundervisningen.
dc.contributor.author | Akselsen, Tone | |
dc.date.accessioned | 2020-10-14T11:04:33Z | |
dc.date.available | 2020-10-14T11:04:33Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2682761 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - 2020 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | ‘’Du får tenke og utforsk selv, det gir mestringsfølelse’’. En fenomenologisk studie om hvordan tre elever i den videregående opplæring opplever og erfarer LIST som didaktisk metode i matematikkundervisningen. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 135 s. | en_US |