Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAkselsen, Tone
dc.date.accessioned2020-10-14T11:04:33Z
dc.date.available2020-10-14T11:04:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2682761
dc.descriptionMasteroppgave i tilpassa opplæring - 2020en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.subjecttilpassa opplæringen_US
dc.title‘’Du får tenke og utforsk selv, det gir mestringsfølelse’’. En fenomenologisk studie om hvordan tre elever i den videregående opplæring opplever og erfarer LIST som didaktisk metode i matematikkundervisningen.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.source.pagenumber135 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel