Hvordan jobber lærere med utfordringer knyttet til utagerende atferd? En kvalitativ studie basert på læreres erfaringer
dc.contributor.author | Moen, Ida | |
dc.date.accessioned | 2021-01-11T10:03:54Z | |
dc.date.available | 2021-01-11T10:03:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2722318 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring med fordypning i spesialpedagogikk - Nord universitet 2020 | en_US |
dc.description | Sperret til 2023-09-01 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Hvordan jobber lærere med utfordringer knyttet til utagerende atferd? En kvalitativ studie basert på læreres erfaringer | en_US |
dc.title.alternative | How do teachers work with challenges related to children who are acting out? A qualitative study based on teachers' experiences | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 72 s. | en_US |
cristin.fulltext |