Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKjelen, Hallvard Andre
dc.contributor.authorTverbakk, May Line Rotvik
dc.date.accessioned2021-01-25T08:55:44Z
dc.date.available2021-01-25T08:55:44Z
dc.date.created2020-03-02T10:32:40Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationKjelen, H. A. & Tverbakk, M. L. R. (2020). Skriverammer som stillas: korleis vel elevar på ulike faglege nivå å gjere bruk av skriverammer? Norsk pedagogisk tidsskrift, 104(4), 347-360. doi:en_US
dc.identifier.issn1504-2987
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2724437
dc.descriptionForfatterens aksepterte versjon (postprint).en_US
dc.descriptionDette er et akseptert manuskript av en artikkel som ble publisert av Universitetsforlaget i Norsk pedagogisk tidsskrift 14/12/2020.
dc.descriptionTilgjengelig online: https://www.idunn.no/file/pdf/67256700/skriverammer_som_stillas.pdf
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.subjectNorskdidaktikk, skriveforskningen_US
dc.subjectMother tongue education, research on mother tongueen_US
dc.subjectNorsk fagdidaktikken_US
dc.subjectNorwegian didacticsen_US
dc.titleSkriverammer som stillas : korleis vel elevar på ulike faglege nivå å gjere bruk av skriverammer?en_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionacceptedVersionen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010::Anvendt språkvitenskap: 012en_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010::Nordiske språk: 018en_US
dc.source.pagenumber347-360en_US
dc.source.volume104en_US
dc.source.journalNorsk pedagogisk tidsskriften_US
dc.source.issue4en_US
dc.identifier.doi10.18261/issn.1504-2987/2020-04-03
dc.identifier.cristin1798845


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel