dc.contributor.author | Kjelen, Hallvard Andre | |
dc.contributor.author | Tverbakk, May Line Rotvik | |
dc.date.accessioned | 2021-01-25T08:55:44Z | |
dc.date.available | 2021-01-25T08:55:44Z | |
dc.date.created | 2020-03-02T10:32:40Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Kjelen, H. A. & Tverbakk, M. L. R. (2020). Skriverammer som stillas: korleis vel elevar på ulike faglege nivå å gjere bruk av skriverammer? Norsk pedagogisk tidsskrift, 104(4), 347-360. doi: | en_US |
dc.identifier.issn | 1504-2987 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2724437 | |
dc.description | Forfatterens aksepterte versjon (postprint). | en_US |
dc.description | Dette er et akseptert manuskript av en artikkel som ble publisert av Universitetsforlaget i Norsk pedagogisk tidsskrift 14/12/2020. | |
dc.description | Tilgjengelig online: https://www.idunn.no/file/pdf/67256700/skriverammer_som_stillas.pdf | |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Universitetsforlaget | en_US |
dc.subject | Norskdidaktikk, skriveforskning | en_US |
dc.subject | Mother tongue education, research on mother tongue | en_US |
dc.subject | Norsk fagdidaktikk | en_US |
dc.subject | Norwegian didactics | en_US |
dc.title | Skriverammer som stillas : korleis vel elevar på ulike faglege nivå å gjere bruk av skriverammer? | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | acceptedVersion | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010::Anvendt språkvitenskap: 012 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010::Nordiske språk: 018 | en_US |
dc.source.pagenumber | 347-360 | en_US |
dc.source.volume | 104 | en_US |
dc.source.journal | Norsk pedagogisk tidsskrift | en_US |
dc.source.issue | 4 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.18261/issn.1504-2987/2020-04-03 | |
dc.identifier.cristin | 1798845 | |