Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKristensen, Atle
dc.date.accessioned2021-03-03T11:54:23Z
dc.date.available2021-03-03T11:54:23Z
dc.date.created2020-12-16T12:42:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationKristensen, A. (2020). Hva fremmer og hemmer bruk av digital teknologi - sett fra læreres perspektiv? Psykologi i kommunen (PIK), 1(6).en_US
dc.identifier.issn2535-7581
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2731395
dc.descriptionNettside: https://psykisk-kommune.no/
dc.language.isonoben_US
dc.publisherForlaget Skolepsykologien_US
dc.titleHva fremmer og hemmer bruk av digital teknologi - sett fra læreres perspektiv?en_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260en_US
dc.subject.nsiVDP::Teknologi: 500en_US
dc.source.volume1en_US
dc.source.journalPsykologi i kommunen (PIK)en_US
dc.source.issue6en_US
dc.identifier.cristin1860525


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel