dc.contributor.author | Kristensen, Atle | |
dc.date.accessioned | 2021-03-03T11:54:23Z | |
dc.date.available | 2021-03-03T11:54:23Z | |
dc.date.created | 2020-12-16T12:42:14Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Kristensen, A. (2020). Hva fremmer og hemmer bruk av digital teknologi - sett fra læreres perspektiv? Psykologi i kommunen (PIK), 1(6). | en_US |
dc.identifier.issn | 2535-7581 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2731395 | |
dc.description | Nettside: https://psykisk-kommune.no/ | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Forlaget Skolepsykologi | en_US |
dc.title | Hva fremmer og hemmer bruk av digital teknologi - sett fra læreres perspektiv? | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Teknologi: 500 | en_US |
dc.source.volume | 1 | en_US |
dc.source.journal | Psykologi i kommunen (PIK) | en_US |
dc.source.issue | 6 | en_US |
dc.identifier.cristin | 1860525 | |