dc.contributor.author | Borgen, Jorunn Spord | |
dc.contributor.author | Løndal, Knut | |
dc.contributor.author | Moen, Kjersti Mordal | |
dc.contributor.author | Aasland, Erik | |
dc.contributor.author | Lyngstad, Idar | |
dc.date.accessioned | 2021-03-08T11:59:26Z | |
dc.date.available | 2021-03-08T11:59:26Z | |
dc.date.created | 2021-01-22T16:46:11Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Borgen, J. S., Løndal, K., Moen, K. M., Aasland, E. & Lyngstad, I. (2020). Lærerutdanning i kroppsøving og idrettsfag på masternivå - muligheter og utfordringer. Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis, 14(3), 58-79. doi: | en_US |
dc.identifier.issn | 2535-7697 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2732147 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Cappelen Damm Akademisk | en_US |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.title | Lærerutdanning i kroppsøving og idrettsfag på masternivå - muligheter og utfordringer | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © Forfatterne, 2021 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Samfunnsvitenskapelige idrettsfag: 330 | en_US |
dc.source.pagenumber | 58-79 | en_US |
dc.source.volume | 14 | en_US |
dc.source.journal | Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis | en_US |
dc.source.issue | 3 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.23865/up.v14.2486 | |
dc.identifier.cristin | 1877446 | |