Læreres forståelse av tilpasset opplæring til minoritetsspråklige elever i norskfaget.
dc.contributor.author | Mjelle-Summers, Mona | |
dc.date.accessioned | 2021-03-09T15:11:53Z | |
dc.date.available | 2021-03-09T15:11:53Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2732445 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - Nord universitet 2020 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Læreres forståelse av tilpasset opplæring til minoritetsspråklige elever i norskfaget. | en_US |
dc.title.alternative | Teachers’ understanding of adapted education for minority language students in the Norwegian core subject. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 96 s. | en_US |