Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHelde, Roger
dc.contributor.authorSuzen, Elisabeth
dc.date.accessioned2021-06-04T08:16:05Z
dc.date.available2021-06-04T08:16:05Z
dc.date.created2019-09-25T08:42:49Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationHelde, R. & Suzen, E. (2019). Supplemental Instruction (SI) – veiledning i regi av studentene selv. I S. Loeng, B. P. Mørkved & B. S. Isachsen (Red.), Studentaktiv læring - praksisnær undervisning i høyere utdanning (s. 57-93). Cappelen Damm Akademisk. doi:en_US
dc.identifier.isbn978-82-02-60872-9
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2757635
dc.language.isonoben_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.relation.ispartofStudentaktiv læring - praksisnær undervisning i høyere utdanning
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleSupplemental Instruction (SI) – veiledning i regi av studentene selven_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Forfatterne, 2019en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber57-93en_US
dc.identifier.doi10.23865/noasp.72
dc.identifier.cristin1728636


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal