dc.contributor.author | Helde, Roger | |
dc.contributor.author | Suzen, Elisabeth | |
dc.date.accessioned | 2021-06-04T08:16:05Z | |
dc.date.available | 2021-06-04T08:16:05Z | |
dc.date.created | 2019-09-25T08:42:49Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Helde, R. & Suzen, E. (2019). Supplemental Instruction (SI) – veiledning i regi av studentene selv. I S. Loeng, B. P. Mørkved & B. S. Isachsen (Red.), Studentaktiv læring - praksisnær undervisning i høyere utdanning (s. 57-93). Cappelen Damm Akademisk. doi: | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-02-60872-9 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2757635 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Cappelen Damm Akademisk | en_US |
dc.relation.ispartof | Studentaktiv læring - praksisnær undervisning i høyere utdanning | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.title | Supplemental Instruction (SI) – veiledning i regi av studentene selv | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © Forfatterne, 2019 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.source.pagenumber | 57-93 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.23865/noasp.72 | |
dc.identifier.cristin | 1728636 | |