Se meg, forstå meg, hjelp meg. En kvalitativ studie av tilpasningsmetoder for elever med språkvansker
dc.contributor.author | Johansen, Anne | |
dc.contributor.author | Leifseth, Ingvild Karlsen | |
dc.date.accessioned | 2021-08-30T08:05:07Z | |
dc.date.available | 2021-08-30T08:05:07Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2771664 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - Nord universitet 2021 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Se meg, forstå meg, hjelp meg. En kvalitativ studie av tilpasningsmetoder for elever med språkvansker | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 129 s. | en_US |