Hvilke erfaringer har lærere i kroppsøving ved videregående skole med tanke på tilpasset opplæring og dannelse? - En kvalitativ studie om hvordan et strategisk utvalg lærere har erfart å undervise kroppsøving i videregående skole med tanke på tilpasset opplæring og dannelse.
dc.contributor.author | Sangnes, Even | |
dc.date.accessioned | 2021-09-07T10:42:05Z | |
dc.date.available | 2021-09-07T10:42:05Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2773975 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring - fordypning i spesialpedagogikk Nord universitet 2021 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Hvilke erfaringer har lærere i kroppsøving ved videregående skole med tanke på tilpasset opplæring og dannelse? - En kvalitativ studie om hvordan et strategisk utvalg lærere har erfart å undervise kroppsøving i videregående skole med tanke på tilpasset opplæring og dannelse. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 64 s. | en_US |