Problemløsning med digitale verktøy. En kvalitativ studie på grunnskolens mellomtrinn
dc.contributor.author | Kristiansen, Roar | |
dc.date.accessioned | 2015-04-23T10:03:46Z | |
dc.date.available | 2015-04-23T10:03:46Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/282355 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa oppæring - Universitetet i Nordland, 2014 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Nordland | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.subject | pedagogisk profil | nb_NO |
dc.title | Problemløsning med digitale verktøy. En kvalitativ studie på grunnskolens mellomtrinn | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 131 | nb_NO |