«Vi har alle noe til felles! Et grunnleggende behov for å bli sett og oppleve positiv mestring i et mangfoldig miljø». - En kvalitativ studie av hvordan lærerne opplever de kan ivareta elever med atferdsvansker gjennom relasjonsbygging og klasseledelse.
dc.contributor.author | Aasebøstøl, Maiken Torsdatter | |
dc.date.accessioned | 2021-11-10T12:46:37Z | |
dc.date.available | 2021-11-10T12:46:37Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2828890 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring med fordypning i spesialpedagogikk - Nord universitet 2021 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | «Vi har alle noe til felles! Et grunnleggende behov for å bli sett og oppleve positiv mestring i et mangfoldig miljø». - En kvalitativ studie av hvordan lærerne opplever de kan ivareta elever med atferdsvansker gjennom relasjonsbygging og klasseledelse. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 82 s. | en_US |