Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorValle, Anne-Marit
dc.contributor.advisorWackerhausen, Steen
dc.contributor.authorHvidsten, Bente I. Borthne
dc.date.accessioned2021-12-16T12:21:38Z
dc.date.available2021-12-16T12:21:38Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationHvidsten, B. I. B. (2020). Begrepet konsentrasjonsvansker og dets sensus communis. Siste års lærerstudenters, erfarne læreres og rådgiveres oppfatninger av og erfaringer med det operative begrepet konsentrasjonsvansker (Doktorgradsavhandling). Nord universitet.en_US
dc.identifier.isbn978-82-93196-34-1
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2834715
dc.descriptionAvhandling (Ph.d.) - Nord universitet, 2020en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.relation.ispartofseriesPh.d. i studier av profesjonspraksis;nr. 33
dc.relation.haspartStudie 1: Hvidsten, B. & Wilhelmsen, G. B. (2018). Så konsentrer deg da! Hvordan lærerstudenter oppfatter en ukonsentrert elev. Nordic Studies in Education, 38, 17-34. doi: 10.18261/issn.1891-5949-2018-01-03. Fulltekst ikke tilgjengelig i Nord Open.en_US
dc.relation.haspartStudie 2: Hvidsten, B. B. & Valle, A. M. (2021). Counsellors perceptions of the phenomenon of concentration difficulties. Support for Learning, 36(1), 83-101. doi: 10.1111/1467-9604.12340. Artikkelen er tilgjengelig i Nord Open: https://hdl.handle.net/11250/2754237en_US
dc.relation.haspartStudie 3: Hvidsten, B. B. & Wilhelmsen, G. B. (2019). Ungdomsskolelærernes erfaring med oppmelding til PPT og samarbeid med aktuelle aktører når elever oppfattes å ha konsentrasjonsvansker. Spesialpedagogikk, 5, 50-63. Fulltekst ikke tilgjengelig i Nord Open.en_US
dc.relation.haspartStudie 4: Hvidsten (2020). Læreres erfaringer i undervisning med elever som oppfattes å ha konsentrasjonsvansker på ungdomstrinnet. I B. I. B. Hvidsten, I. Kuginyte-Arlauskiene & G. Söderlund (Red.), Tilpasset opplæring og spesialpedagogikk i teori og praksis (s. 31-55). Fagbokforlaget. Fulltekst ikke tilgjengelig i Nord Open.en_US
dc.subjectprofesjonspraksisen_US
dc.titleBegrepet konsentrasjonsvansker og dets sensus communis. Siste års lærerstudenters, erfarne læreres og rådgiveres oppfatninger av og erfaringer med det operative begrepet konsentrasjonsvanskeren_US
dc.typeDoctoral thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Bente I. Borthne Hvidsten, 2020en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber228en_US
dc.identifier.cristin1896068


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel