Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHansen, Olivia
dc.date.accessioned2022-01-03T13:02:16Z
dc.date.available2022-01-03T13:02:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2835813
dc.descriptionMaster i tilpasset opplæring med fordypning i spesialpedagogikk - Nord universitet 2021en_US
dc.descriptionSperret til 2024-08-30
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.subjecttilpassa opplæringen_US
dc.titleFra alarmert til regulert. Spesialpedagogisk oppfølgning av barnehagebarn etter grov relasjonsvold i spe- og småbarnsalderen. En kvalitativ studie med grounded theory som metodeen_US
dc.title.alternativeFrom alarmed to regulated. Special Education follow-up of kindergarten children after serious domestic violence. A qualitative study using grounded theory as methoden_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.source.pagenumber200 s.en_US
cristin.fulltext


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel