Fra alarmert til regulert. Spesialpedagogisk oppfølgning av barnehagebarn etter grov relasjonsvold i spe- og småbarnsalderen. En kvalitativ studie med grounded theory som metode
dc.contributor.author | Hansen, Olivia | |
dc.date.accessioned | 2022-01-03T13:02:16Z | |
dc.date.available | 2022-01-03T13:02:16Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2835813 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring med fordypning i spesialpedagogikk - Nord universitet 2021 | en_US |
dc.description | Sperret til 2024-08-30 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Fra alarmert til regulert. Spesialpedagogisk oppfølgning av barnehagebarn etter grov relasjonsvold i spe- og småbarnsalderen. En kvalitativ studie med grounded theory som metode | en_US |
dc.title.alternative | From alarmed to regulated. Special Education follow-up of kindergarten children after serious domestic violence. A qualitative study using grounded theory as method | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 200 s. | en_US |
cristin.fulltext |