Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJakobsen, Hege Jeanette
dc.date.accessioned2022-03-02T14:08:00Z
dc.date.available2022-03-02T14:08:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2982579
dc.descriptionMasteroppgave i tilpassa opplæring - Nord universitet 2021en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.subjecttilpassa opplæringen_US
dc.titleGod nok i norsk? En kvalitativ studie av læreres erfaringer i grunnskolen knyttet til opplæringsloven § 2-8, og den særskilte norskopplæringenen_US
dc.title.alternativeA qualitative study of teachers`experiences in primary and lower secondary school related to § 2-8 of Education Act, and the special Norwegian language educationen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.source.pagenumber112 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel