En kvalitativ studie av elevenes perspektiv på hva som skaper uro i læringsmiljøet, og hvordan dette kan forebygges.
dc.contributor.author | Bekkeli, Siri | |
dc.date.accessioned | 2022-03-07T13:08:26Z | |
dc.date.available | 2022-03-07T13:08:26Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2983446 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | En kvalitativ studie av elevenes perspektiv på hva som skaper uro i læringsmiljøet, og hvordan dette kan forebygges. | en_US |
dc.title.alternative | A qualitative study of the students` perspective on what creates disruptive behavior in the learning environment, and how this can be prevented. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 71 s. | en_US |