Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJystad, Ingunn
dc.contributor.authorHaugan, Tommy
dc.contributor.authorBjerkeset, Ottar
dc.contributor.authorSund, Erik
dc.contributor.authorVaag, Jonas Rennemo
dc.date.accessioned2022-04-07T11:00:55Z
dc.date.available2022-04-07T11:00:55Z
dc.date.created2021-09-14T20:13:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationJystad, I., Haugan, T., Bjerkeset, O., Sund, E. & Vaag, J. (2021). School functioning and educational aspirations in adolescents with social anxiety - the Young-HUNT3 study, Norway. Frontiers in Psychology, 12: 727529. doi:en_US
dc.identifier.issn1664-1078
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2990490
dc.language.isoengen_US
dc.publisherFrontiersen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSchool functioning and educational aspirations in adolescents with social anxiety - the Young-HUNT3 study, Norwayen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2021 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260en_US
dc.subject.nsiVDP::Medisinske Fag: 700::Helsefag: 800::Samfunnsmedisin, sosialmedisin: 801en_US
dc.source.pagenumber11en_US
dc.source.volume12en_US
dc.source.journalFrontiers in Psychologyen_US
dc.identifier.doi10.3389/fpsyg.2021.727529
dc.identifier.cristin1934332
dc.source.articlenumber727529en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal