Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMeidelsen, Anne Mette
dc.date.accessioned2022-05-03T09:04:57Z
dc.date.available2022-05-03T09:04:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2993813
dc.descriptionMaster i tilpasset opplæring - Nord universitet 2022en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.subjecttilpassa opplæringen_US
dc.titleSpesialundervisning og faglig inkludering i videregående skole - en kvalitativ studie av pedagogers erfaringeren_US
dc.title.alternativeSEN and academic inclusion in upper secondary school - a qualitative study of teachers’ experiencesen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.source.pagenumber80 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel