Lærer under lupen. Hvordan kommer den tause kunnskapen til uttrykk i relasjoner mellom lærer og elev
dc.contributor.author | Hjerpås, Barbara | |
dc.date.accessioned | 2015-09-24T08:48:58Z | |
dc.date.available | 2015-09-24T08:48:58Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/301547 | |
dc.description | Masteroppgave i praktisk kunnskap - Universitetet i Nordland, 2015 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Nordland | nb_NO |
dc.subject | praktisk kunnskap | nb_NO |
dc.subject | profesjonskunnskap | nb_NO |
dc.title | Lærer under lupen. Hvordan kommer den tause kunnskapen til uttrykk i relasjoner mellom lærer og elev | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 98 | nb_NO |