Vurdering for læring i kroppsøving fra et lærerperspektiv i videregående skole. En kvalitativ studie om hvordan oppfatter og praktiserer lærere vurdering for læring i kroppsøving, og hvilke utfordringer beskriver de i forbindelse med vurdering for læring i faget?
dc.contributor.author | Korsnes, Raymond Grytbakk | |
dc.date.accessioned | 2022-09-07T13:28:00Z | |
dc.date.available | 2022-09-07T13:28:00Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3016360 | |
dc.description | Master i kroppsøvings- og idrettsvitenskap - Nord universitet 2022 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Vurdering for læring i kroppsøving fra et lærerperspektiv i videregående skole. En kvalitativ studie om hvordan oppfatter og praktiserer lærere vurdering for læring i kroppsøving, og hvilke utfordringer beskriver de i forbindelse med vurdering for læring i faget? | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 61 s. | en_US |