«Det er ikke min skyld at jeg har dysleksi». Ungdomsskoleelevenes opplevelse av dysleksi og hvilken betydning det har for deres selvbilde faglig og sosialt
dc.contributor.author | Knudsen, Anette Hustad | |
dc.date.accessioned | 2022-09-14T10:29:29Z | |
dc.date.available | 2022-09-14T10:29:29Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3017770 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring med fordypning i spesialpedagogikk- Nord universitet 2022 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | «Det er ikke min skyld at jeg har dysleksi». Ungdomsskoleelevenes opplevelse av dysleksi og hvilken betydning det har for deres selvbilde faglig og sosialt | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 75 s. | en_US |