Hvordan barnehagelæreren kan møte barn med utagerende atferd på en respektfull måte.
dc.contributor.author | Lorgen, Lone | |
dc.date.accessioned | 2022-09-14T10:54:13Z | |
dc.date.available | 2022-09-14T10:54:13Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3017780 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring med fordypning i spesialpedagogikk- Nord universitet 2022 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Hvordan barnehagelæreren kan møte barn med utagerende atferd på en respektfull måte. | en_US |
dc.title.alternative | How the kindergarten teacher can meet children with challenging behaviour in a respectful way. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 59 s. | en_US |