Barn gjør så godt de kan! En kvalitativ studie med fokus på barnehagebarn i alderen 4-6 år med atferdsvansker
dc.contributor.author | Pettersen, Lisa | |
dc.contributor.author | Valle, Line | |
dc.date.accessioned | 2022-09-28T13:06:33Z | |
dc.date.available | 2022-09-28T13:06:33Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3022309 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring - 2022 | en_US |
dc.description | ||
dc.description | Sperret til 2025-05-18 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Barn gjør så godt de kan! En kvalitativ studie med fokus på barnehagebarn i alderen 4-6 år med atferdsvansker | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 145 s. | en_US |