dc.contributor.advisor | Angelo, Elin | |
dc.contributor.advisor | Knigge, Jens | |
dc.contributor.author | Kolaas, Solveig Salthammer | |
dc.date.accessioned | 2022-09-29T07:16:09Z | |
dc.date.available | 2022-09-29T07:16:09Z | |
dc.date.created | 2022-09-05T10:56:44Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Kolaas, S. S. (2022). Samkunst som meningsskapende tilnærming - en mixed methods studie om valgfaget produksjon for scene (Doktorgradsavhandling). Nord universitet. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-93196-56-3 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3022436 | |
dc.description | Avhandling (Ph.d.) - Nord universitet, 2022 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Ph.d. i studier av profesjonspraksis;nr. 52 | |
dc.relation.haspart | Artikkel 1: Kolaas, S. S. & Knigge, J. (2021). Det store bildet: En kartlegging av faget sal og scene i Norge i 2019. I B.-T. Bandlien, I. O. Olaussen, M.-A. Letnes & E. Angelo (Red.), Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger (s. 309-334). Cappelen Damm Akademisk. doi: 10.23865/noasp.152.ch12 | en_US |
dc.relation.haspart | Artikkel 2: Kolaas, S. S. & Angelo, E. (2022). Samkunst for selve livet: Om danning og livsmestring i valgfaget produksjon for scene. Norsk pedagogisk tidsskrift, 106(2), 145-158. doi: 10.18261/npt.106.2.6 | en_US |
dc.relation.haspart | Artikkel 3: «Vi leker ikke teater!» Lærerfellesskapet i valgfaget produksjon for scene som profesjonelt kunnskapslandskap. Journal for Research in Arts and Sports Education, 5(1). doi: 10.23865/jased.v5.2724 | en_US |
dc.title | Samkunst som meningsskapende tilnærming - en mixed methods studie om valgfaget produksjon for scene | en_US |
dc.type | Doctoral thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © Solveig Salthammer Kolaas, 2022 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Film- og teatervitenskap: 170::Teatervitenskap: 172 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | en_US |
dc.source.pagenumber | 187 | en_US |
dc.identifier.cristin | 2048780 | |