Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorAngelo, Elin
dc.contributor.advisorKnigge, Jens
dc.contributor.authorKolaas, Solveig Salthammer
dc.date.accessioned2022-09-29T07:16:09Z
dc.date.available2022-09-29T07:16:09Z
dc.date.created2022-09-05T10:56:44Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationKolaas, S. S. (2022). Samkunst som meningsskapende tilnærming - en mixed methods studie om valgfaget produksjon for scene (Doktorgradsavhandling). Nord universitet.en_US
dc.identifier.isbn978-82-93196-56-3
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3022436
dc.descriptionAvhandling (Ph.d.) - Nord universitet, 2022en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.relation.ispartofseriesPh.d. i studier av profesjonspraksis;nr. 52
dc.relation.haspartArtikkel 1: Kolaas, S. S. & Knigge, J. (2021). Det store bildet: En kartlegging av faget sal og scene i Norge i 2019. I B.-T. Bandlien, I. O. Olaussen, M.-A. Letnes & E. Angelo (Red.), Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger (s. 309-334). Cappelen Damm Akademisk. doi: 10.23865/noasp.152.ch12en_US
dc.relation.haspartArtikkel 2: Kolaas, S. S. & Angelo, E. (2022). Samkunst for selve livet: Om danning og livsmestring i valgfaget produksjon for scene. Norsk pedagogisk tidsskrift, 106(2), 145-158. doi: 10.18261/npt.106.2.6en_US
dc.relation.haspartArtikkel 3: «Vi leker ikke teater!» Lærerfellesskapet i valgfaget produksjon for scene som profesjonelt kunnskapslandskap. Journal for Research in Arts and Sports Education, 5(1). doi: 10.23865/jased.v5.2724en_US
dc.titleSamkunst som meningsskapende tilnærming - en mixed methods studie om valgfaget produksjon for sceneen_US
dc.typeDoctoral thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Solveig Salthammer Kolaas, 2022en_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Film- og teatervitenskap: 170::Teatervitenskap: 172en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.source.pagenumber187en_US
dc.identifier.cristin2048780


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel