Hvordan påvirkes elevers grunnleggende psykologiske behov, indre motivasjon og innsats av lærers deltakelse i kroppsøving. How students’ psychological needs, intrinsic motivation and engagement are affected by teachers ́ participation in physical education.
dc.contributor.author | Karlsen, Stian | |
dc.date.accessioned | 2022-10-06T09:40:04Z | |
dc.date.available | 2022-10-06T09:40:04Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3024262 | |
dc.description | Masteroppgave - Lektor i kroppsøving og idrettsfag - 2022 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Hvordan påvirkes elevers grunnleggende psykologiske behov, indre motivasjon og innsats av lærers deltakelse i kroppsøving. How students’ psychological needs, intrinsic motivation and engagement are affected by teachers ́ participation in physical education. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 37 s. | en_US |