Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLagestad, Pål Arild
dc.contributor.authorRopo, Eero
dc.contributor.authorBratbakk, Tonje
dc.date.accessioned2022-11-07T14:55:30Z
dc.date.available2022-11-07T14:55:30Z
dc.date.created2021-03-19T11:35:30Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationLagestad, P., Ropo, E. and Bratbakk, T. (2021). Boys’ experience of physical education when their gender is in a strong minority. Frontiers in Psychology, 12, 573528. doi:en_US
dc.identifier.issn1664-1078
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3030511
dc.language.isoengen_US
dc.publisherFrontiersen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBoys’ Experience of Physical Education When Their Gender Is in a Strong Minorityen_US
dc.title.alternativeBoys’ Experience of Physical Education When Their Gender Is in a Strong Minorityen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2021 The Authorsen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Kvinne- og kjønnsstudier: 370en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.subject.nsiVDP::Medisinske Fag: 700::Idrettsmedisinske fag: 850::Treningslære: 851en_US
dc.source.pagenumber11en_US
dc.source.volume12en_US
dc.source.journalFrontiers in Psychologyen_US
dc.identifier.doi10.3389/fpsyg.2021.573528
dc.identifier.cristin1899256
dc.source.articlenumber573528en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal