Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLysberg, Julie
dc.contributor.authorRusk, Fredrik Karl Henry
dc.date.accessioned2022-11-29T11:59:48Z
dc.date.available2022-11-29T11:59:48Z
dc.date.created2022-11-28T13:43:11Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationLysberg, J. & Rusk, F. K. H. (2022). Teachers' decicion-making processes during situated teamwork. Education Inquiry. doi:en_US
dc.identifier.issn2000-4508
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3034728
dc.language.isoengen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTeachers' decicion-making processes during situated teamworken_US
dc.title.alternativeTeachers' decicion-making processes during situated teamworken_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2022 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289en_US
dc.source.pagenumber20en_US
dc.source.journalEducation Inquiryen_US
dc.identifier.doi10.1080/20004508.2022.2151719
dc.identifier.cristin2082702
dc.relation.projectNorwegian Research Council: 271722en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal