Hva påvirker lærerens relasjonelle svarevne i oppstartsamtalen? En kvalitativ studie av elevsamtaler i videregående skole.
dc.contributor.author | Veie, Grete Lona | |
dc.date.accessioned | 2023-05-03T12:53:50Z | |
dc.date.available | 2023-05-03T12:53:50Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3066028 | |
dc.description | Masteroppgave i praktisk kunnskap - Nord universitet, 2022 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | praktisk kunnskap | en_US |
dc.title | Hva påvirker lærerens relasjonelle svarevne i oppstartsamtalen? En kvalitativ studie av elevsamtaler i videregående skole. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 125 s. | en_US |