Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSørensen, Arne
dc.contributor.authorLagestad, Pål Arild
dc.contributor.authorMikalsen, Hilde Kristin
dc.date.accessioned2023-10-10T10:17:46Z
dc.date.available2023-10-10T10:17:46Z
dc.date.created2023-09-21T14:19:06Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationSørensen, A., Lagestad, P., & Mikalsen, H. K. (2023). Student teacher experiences of learning and pedagogical involvement using a student-centered learning approach. Education Sciences, 13(9), Article 965. doi:en_US
dc.identifier.issn2227-7102
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3095430
dc.language.isoengen_US
dc.publisherMDPIen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleStudent teacher experiences of learning and pedagogical involvement using a student-centered learning approachen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2023 The Authorsen_US
dc.source.pagenumber14en_US
dc.source.volume13en_US
dc.source.journalEducation Sciencesen_US
dc.source.issue9en_US
dc.identifier.doi10.3390/educsci13090965
dc.identifier.cristin2177625
dc.source.articlenumber965en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal