dc.contributor.author | Tymi, Anita | |
dc.contributor.author | Ursin, Gøril | |
dc.date.accessioned | 2023-11-13T14:11:45Z | |
dc.date.available | 2023-11-13T14:11:45Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7456-865-5 | |
dc.identifier.issn | 2535-2733 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3102235 | |
dc.description.abstract | Rapporten oppsummerer utviklingen av poster som pedagogisk ide og bruk ved bedømming av arbeidskrav i emnet Syk 105; Sykepleierens helsefremmende forebyggende og rehabiliterende funksjon. Hensikten med rapporten er å redegjøre for hvordan akademisk poster ble brukt som et pedagogisk verktøy for å lære sykepleierstudenter å finne og forholde seg kritisk til publisert forskning, og hvordan studentene jobbet med gruppeprosessen for å utvikle gode postere. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | FoU-rapport/Nord universitet;97 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | akademisk poster | |
dc.subject | pedagogisk verktøy | |
dc.subject | arbeidskrav | |
dc.subject | studentaktiv læring | |
dc.subject | poster | |
dc.subject | summativ evaluation | |
dc.subject | peer-learning | |
dc.title | Akademisk poster som pedagogisk verktøy og arbeidskrav i Bachelor i sykepleie | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Medisinske Fag: 700::Helsefag: 800::Sykepleievitenskap: 808 | en_US |
dc.source.pagenumber | 13 | en_US |