Kartleggingsprøven i lesing på 3.trinn. En kvalitativ studie av hva som har betydning for fire læreres valg og gjennomføring av tiltak
dc.contributor.author | Hyndøy, Ingunn Østerlie | |
dc.date.accessioned | 2023-11-16T13:29:29Z | |
dc.date.available | 2023-11-16T13:29:29Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3103016 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Kartleggingsprøven i lesing på 3.trinn. En kvalitativ studie av hva som har betydning for fire læreres valg og gjennomføring av tiltak | en_US |
dc.title.alternative | The mapping test of reading at K3. A qualitative study of what influences the choices and implementation measures related to the results of the mapping test among four teachers | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 76 s. | en_US |