Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHyndøy, Ingunn Østerlie
dc.date.accessioned2023-11-16T13:29:29Z
dc.date.available2023-11-16T13:29:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3103016
dc.descriptionMaster i tilpasset opplæring - 2023en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.subjecttilpassa opplæringen_US
dc.titleKartleggingsprøven i lesing på 3.trinn. En kvalitativ studie av hva som har betydning for fire læreres valg og gjennomføring av tiltaken_US
dc.title.alternativeThe mapping test of reading at K3. A qualitative study of what influences the choices and implementation measures related to the results of the mapping test among four teachersen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.source.pagenumber76 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel