Læreres arbeid med sosial inkludering for elever med autisme i skolehverdagen. En kvalitativ undersøkelse
dc.contributor.author | Rønning, Trine | |
dc.contributor.author | Nygård, Sigrid Marken | |
dc.date.accessioned | 2023-11-16T14:02:20Z | |
dc.date.available | 2023-11-16T14:02:20Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3103043 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Læreres arbeid med sosial inkludering for elever med autisme i skolehverdagen. En kvalitativ undersøkelse | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 104 s. | en_US |