Fra teori til praksis. En hermeneutisk undersøkelse av hvordan lærere forstår og praktiserer tilpasset opplæring.
dc.contributor.author | Løvhaug, Merete Støvra | |
dc.date.accessioned | 2023-11-16T14:35:38Z | |
dc.date.available | 2023-11-16T14:35:38Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3103061 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Fra teori til praksis. En hermeneutisk undersøkelse av hvordan lærere forstår og praktiserer tilpasset opplæring. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 72 s. | en_US |