Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWitzø, Synne Aagnes
dc.date.accessioned2023-11-16T14:42:50Z
dc.date.available2023-11-16T14:42:50Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3103066
dc.descriptionMaster i tilpasset opplæring - 2023en_US
dc.descriptionSperret til 2026-05-15
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.subjecttilpassa opplæringen_US
dc.titleIvaretakelse av barn med samspillsvansker i overgangen fra barnehage til skole: En kvalitativ studie av barnehagelæreres og læreres erfaringer og perspektiver.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.source.pagenumber80 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel