Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLagestad, Pål Arild
dc.contributor.authorTverbakk, May Line Rotvik
dc.contributor.authorValle, Anne Marit
dc.contributor.authorHanssen, Natallia Bahdanovich
dc.date.accessioned2023-11-28T07:52:20Z
dc.date.available2023-11-28T07:52:20Z
dc.date.created2023-11-14T08:56:54Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationLagestad, P. A., Tverbakk, M. L. R., Valle, A. M., & Hanssen, N. B. (2023). Teachers’ experiences of inclusion in classroom settings. Education Sciences, 13(11), Article 1136. doi:en_US
dc.identifier.issn2227-7102
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3104886
dc.language.isoengen_US
dc.publisherMDPIen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTeachers’ experiences of inclusion in classroom settingsen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2023 The Authorsen_US
dc.source.pagenumber13en_US
dc.source.volume13en_US
dc.source.journalEducation Sciencesen_US
dc.source.issue11en_US
dc.identifier.doi10.3390/educsci13111136
dc.identifier.cristin2196204
dc.source.articlenumber1136en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal