Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBland, Janice
dc.date.accessioned2024-01-15T09:12:38Z
dc.date.available2024-01-15T09:12:38Z
dc.date.created2023-12-09T21:42:33Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationBland, J. (2023). Creativity and language play – Neglected uses of English in the classroom? Children's Literature in English Language Education, 11(2), i-v.en_US
dc.identifier.issn2195-5212
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3111431
dc.language.isoengen_US
dc.publisherClele Journalen_US
dc.rightsNavngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.no*
dc.titleCreativity and language play – Neglected uses of English in the classroom?en_US
dc.typeOthersen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2023 The Author(s)en_US
dc.source.pagenumberi-ven_US
dc.source.volume11en_US
dc.source.journalChildren's Literature in English Language Educationen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.cristin2211342


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal