Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBland, Janice
dc.date.accessioned2024-01-15T11:14:43Z
dc.date.available2024-01-15T11:14:43Z
dc.date.created2023-12-09T21:25:21Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationBland, J. (2023). Key strategies for a focus on creative writing in ELT – Using mentor texts in teacher education. Children's Literature in English Language Education, 11(2), 28-53.en_US
dc.identifier.issn2195-5212
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3111501
dc.language.isoengen_US
dc.publisherClele Journalen_US
dc.rightsNavngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.no*
dc.titleKey strategies for a focus on creative writing in ELT – Using mentor texts in teacher educationen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2023 The Author(s)en_US
dc.source.pagenumber28-53en_US
dc.source.volume11en_US
dc.source.journalChildren's Literature in English Language Educationen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.cristin2211340


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal