Show simple item record

dc.contributor.authorHalvorsen, Terje Jostein
dc.date.accessioned2024-01-22T14:47:43Z
dc.date.available2024-01-22T14:47:43Z
dc.date.created2023-11-03T11:51:46Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationHalvorsen, T. J. (2023). Erfaring og refleksjon - om hvordan debatten om evidensbasert praksis kan ha skapt et bredere fundament for fagutvikling innen psykologi, pedagogikk og sosialt arbeid. 59-78. doi:en_US
dc.identifier.isbn978-82-450-4709-7
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3113183
dc.language.isonoben_US
dc.publisherFagbokforlaget
dc.relation.ispartofKunnskapsforvaltning Bidrag til studier av profesjonell yrkespraksis
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleErfaring og refleksjon - om hvordan debatten om evidensbasert praksis kan ha skapt et bredere fundament for fagutvikling innen psykologi, pedagogikk og sosialt arbeiden_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2023 The Author(s)en_US
dc.source.pagenumber59-78en_US
dc.identifier.doi10.55669/oa280804
dc.identifier.cristin2191867


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal