Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHalvorsen, Terje Jostein
dc.date.accessioned2024-01-22T14:47:43Z
dc.date.available2024-01-22T14:47:43Z
dc.date.created2023-11-03T11:51:46Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationHalvorsen, T. J. (2023). Erfaring og refleksjon - om hvordan debatten om evidensbasert praksis kan ha skapt et bredere fundament for fagutvikling innen psykologi, pedagogikk og sosialt arbeid. 59-78. doi:en_US
dc.identifier.isbn978-82-450-4709-7
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3113183
dc.language.isonoben_US
dc.publisherFagbokforlaget
dc.relation.ispartofKunnskapsforvaltning Bidrag til studier av profesjonell yrkespraksis
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleErfaring og refleksjon - om hvordan debatten om evidensbasert praksis kan ha skapt et bredere fundament for fagutvikling innen psykologi, pedagogikk og sosialt arbeiden_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2023 The Author(s)en_US
dc.source.pagenumber59-78en_US
dc.identifier.doi10.55669/oa280804
dc.identifier.cristin2191867


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal