dc.contributor.author | Halås, Catrine Torbjørnsen | |
dc.contributor.author | Smith, Kari | |
dc.date.accessioned | 2024-02-07T14:19:31Z | |
dc.date.available | 2024-02-07T14:19:31Z | |
dc.date.created | 2024-01-16T14:10:35Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Halås, C. T. & Smith, K. (2023). Usikkerhetens pedagogikk. I Øien, O. B., Heggernes, S. L. & Karlsen, A. M. F. (Red.), Flerstemmige perspektiver i norsk utdanningsforskning. Spenninger og muligheter (209-229). Cappelen Damm Akademisk. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-02-81798-5 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3116209 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Cappelen Damm | en_US |
dc.relation.ispartof | Flerstemmige perspektiver i norsk utdanningsforskning. Spenninger og muligheter | |
dc.relation.uri | https://press.nordicopenaccess.no/index.php/noasp/catalog/view/212/1151/9768 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/no/ | * |
dc.title | Usikkerhetens pedagogikk | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © 2023 The Author(s) | en_US |
dc.source.pagenumber | 209-229 | en_US |
dc.identifier.cristin | 2227825 | |