Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorØien, Ola Buan
dc.contributor.authorAngelo, Elin
dc.date.accessioned2024-02-07T14:34:03Z
dc.date.available2024-02-07T14:34:03Z
dc.date.created2024-01-10T11:11:45Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationØien, O. B. & Angelo, E. (2023). Filosofiske perspektiver som igangsettende impulser for å utvikle forståelser om norsk musikklærerutdanning. I Øien, O. B., Heggernes, S. L. & Karlsen, A. M. F. (Red.), Flerstemmige perspektiver i norsk utdanningsforskning. Spenninger og muligheter (s. 33-51). Cappelen Damm Akademisken_US
dc.identifier.isbn978-82-02-81798-5
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3116216
dc.language.isonoben_US
dc.publisherCappelen Dammen_US
dc.relation.ispartofFlerstemmige perspektiver i norsk utdanningsforskning. Spenninger og muligheter
dc.relation.urihttps://press.nordicopenaccess.no/index.php/noasp/catalog/view/212/1151/9771
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/no/*
dc.titleFilosofiske perspektiver som igangsettende impulser for å utvikle forståelser om norsk musikklærerutdanningen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2023 The Author(s)en_US
dc.source.pagenumber33-51en_US
dc.identifier.cristin2223750


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Norge