Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKarimi Aghdam, Saeed
dc.contributor.authorvan Compernolle, Rémi Adam
dc.date.accessioned2024-08-27T13:39:33Z
dc.date.available2024-08-27T13:39:33Z
dc.date.created2024-05-23T15:23:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn2821-0204
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3148683
dc.language.isoengen_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleSociocultural Theory, Intertheory Dialogues and (In-)Commensurabilities in the Field of Second Language Acquisition: Introduction to the Special Issueen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2023 The Author(s)en_US
dc.source.pagenumber30en_US
dc.source.volume11en_US
dc.source.journalJournal of Applied Linguistics and Applied Literature: Dynamics and Advances (JALDA)en_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.22049/jalda.2023.14765
dc.identifier.cristin2270493
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal