Blar i Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU) på tittel
Viser treff 145-164 av 2026
-
Block vs. traditional periodization of HIT : Two different paths to success for the world’s best cross-country skier
(Journal article; Peer reviewed, 2019) -
Borderline Life
(Master thesis, 2017) -
Det bortkomne faget … Naturfaget tilbake i norsk grunnskole Synteserapport for prosjektet: Natur- og miljøfag etter Reform 97, en evaluering ut fra et elevperspektiv
(Research report, 2003-04-27)Flere studier på 90-tallet viste at naturfagets stilling var svekket (Sjøberg 1994; Lie, Kjærnsli og Brekke 1997; Nergård 1994). I det intergrerte orienteringsfaget (o-fag) i barneskolen var naturfagets plass svak både i ... -
Boys’ Experience of Physical Education When Their Gender Is in a Strong Minority
(Peer reviewed; Journal article, 2021) -
Bratte gleder: hvem kan gjøre hva i det bratte friluftslivet?
(Master thesis, 2010-08-02)En kvalitativ studie av hvilken forståelse veiledere med bakgrunn fra tre sentrale norske friluftslivsmiljøer har av friluftslivsbegrepet, deres meninger om dagsaktuelle debatter omkring utdanning og kompetansekrav til ... -
Bruheim med mykje open handling
(Others, 2011-09-29)Bokomtale av Magnhild Bruheim: Blod på hendene -
Bruk av IKT i tilpasset opplæring : hvordan kan dataprogrammet Skrive med bilder 2000 brukes til skriftspråkstimulering?
(Masteroppgave i spesialpedagogikk;nr. 3/2008, Master thesis, 2008)Denne masteroppgaven er en holistisk singelcasestudie hvor vi har prøvd ut dataprogrammet Skrive med bilder 2000 (Normedia 2000) i vanlig undervisning på tredje trinn. Programmet kan brukes på flere måter, men vi har ... -
Bruk av konkretiseringsmateriell i matematikkens begynneropplæring
(Master thesis, 2020) -
Bruk av lokal kunnskap i skolen
(Lecture, 2011-11-14)Foredrag til Lån en forsker ved Jektvik skole 29.09.11 -
Bruk av Trygghetssirkelen(COS) i arbeidet med barn med utrygg tilknytning i barnehagen
(Master thesis, 2016) -
Bruk av VOPA i kor
(Master thesis, 2018)Masteroppgave i musikk- og ensembleledelse - Nord universitet, 2018