Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRogne, Mona Merete
dc.date.accessioned2012-02-28T12:08:05Z
dc.date.available2012-02-28T12:08:05Z
dc.date.issued2012-02-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145350
dc.description.abstractRammeplanen er klar på hva barnehagene skal gjøre; støtte opp under den doble kulturtilhørigheten. Det kan være et stort rom for hvordan man velger å arbeide med dette. Rammeplanen presiserer bare at det skal være et vekselspill mellom formidling og barnets aktiviteter. I denn oppgaven ønsker jeg å se nærmere på hvordan barnehagene arbeider med dette. Min problemstilling blir da som følger: "Hva kan en førskolelærer gjøre for å støtte minoritetsspråklige barns doble kulturtilhørighet?"no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectbarnehagerno_NO
dc.subjectførskolelærereno_NO
dc.subjectminoritetsspråkligeno_NO
dc.subjectbarnno_NO
dc.titleDobbel kulturtilhørighet: hva kan førskolelærer gjøre for å støtte minoritetsspråklige barns doble kulturtilhørighet?no_NO
dc.typeStudent paper, othersno_NO
dc.source.pagenumber30 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel