Dobbel kulturtilhørighet: hva kan førskolelærer gjøre for å støtte minoritetsspråklige barns doble kulturtilhørighet?
dc.contributor.author | Rogne, Mona Merete | |
dc.date.accessioned | 2012-02-28T12:08:05Z | |
dc.date.available | 2012-02-28T12:08:05Z | |
dc.date.issued | 2012-02-28 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145350 | |
dc.description.abstract | Rammeplanen er klar på hva barnehagene skal gjøre; støtte opp under den doble kulturtilhørigheten. Det kan være et stort rom for hvordan man velger å arbeide med dette. Rammeplanen presiserer bare at det skal være et vekselspill mellom formidling og barnets aktiviteter. I denn oppgaven ønsker jeg å se nærmere på hvordan barnehagene arbeider med dette. Min problemstilling blir da som følger: "Hva kan en førskolelærer gjøre for å støtte minoritetsspråklige barns doble kulturtilhørighet?" | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | barnehager | no_NO |
dc.subject | førskolelærere | no_NO |
dc.subject | minoritetsspråklige | no_NO |
dc.subject | barn | no_NO |
dc.title | Dobbel kulturtilhørighet: hva kan førskolelærer gjøre for å støtte minoritetsspråklige barns doble kulturtilhørighet? | no_NO |
dc.type | Student paper, others | no_NO |
dc.source.pagenumber | 30 s. | no_NO |