Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFiskergård, Kari Pernille
dc.date.accessioned2012-03-02T13:22:25Z
dc.date.available2012-03-02T13:22:25Z
dc.date.issued2012-03-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145390
dc.description.abstractEtter jeg startet på utdannelse til førskolelæreryrket ved Høgskolen i Nesna, har jeg sett hvor store endringer det har vært innenfor dette yrket de siste 10 årene spesielt. Jeg har også forstått viktigheten av at vi jobber i et yrke som er i konstant endring i takt med samfunnet rundt oss. Gjennom flere år i jobb i forskjellige barnehager i forskjellige kommuner, og flere praksisperioder, har jeg lagt merke til at de forskjellige medarbeiderne i disse barnehagene har veldig forskjellige måter å jobbe på og forskjellige innstillinger til endringer i jobben. Noen er veldig positive til endringer og setter pris på nytenking og alternative arbeidsmetoder. Andre forstår ikke hvorfor man skal fungere på noe som har fungert bra de siste 10 årene. Noen elsker å tenke nytt, mens andre oppfatter det som skremmende eller slitsomt å hele tiden lære noe nytt. Jeg har valgt å skrive oppgaven for å se om min oppfatning stemmer overens med hvordan det egentlig er i den kommunen jeg nå jobber i. jeg mener at selv om vi har veldig mange flinke pedagoger rundt om i kommunen, som alle ønsker å gjøre en så god jobb som mulig, finnes det også de som er redd endringer eller ikke ser nytten av forandringerno_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectførskolelærerno_NO
dc.subjectmotivasjonno_NO
dc.subjectendringerno_NO
dc.titleHvordan kan førskolelærer beholde entusiasme og motivasjon i jobben med tanke på innstillinger til endringer i jobben?no_NO
dc.typeStudent paper, othersno_NO
dc.source.pagenumber30 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel