dc.contributor.author | Hartviksen, Kjersti Helene | |
dc.date.accessioned | 2014-02-21T09:19:26Z | |
dc.date.available | 2014-02-21T09:19:26Z | |
dc.date.issued | 2014-02-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145416 | |
dc.description.abstract | Med utgangspunkt i hvor vi i dag finner fokuset i diskusjonen om det flerkulturelle samfunnet og hva styringsdokumentene for barnehagen sier, ble problemstillingen min som følger:
Hvordan jobber førskolelæreren for å legge til rette for samarbeid med foreldre som har minoritetsbakgrunn? | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | flerkulturelle | no_NO |
dc.subject | barnehage | no_NO |
dc.title | Den profesjonelle førskolelærer: den flerkulturelle barnehagen | no_NO |
dc.type | Student paper, others | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 25 s. | no_NO |