Samordnet plan for opplæring i bruk av IKT-verktøy
dc.contributor.author | Hegerholm, Hallstein | |
dc.contributor.author | Lid, Else | |
dc.contributor.author | Klæbo, Geir Tore | |
dc.contributor.author | Rosø, Anne Mette | |
dc.contributor.author | Elstad, Magne | |
dc.contributor.author | Hestmark, Halvor | |
dc.contributor.author | Gystad, Trude | |
dc.date.accessioned | 2013-04-05T10:05:02Z | |
dc.date.available | 2013-04-05T10:05:02Z | |
dc.date.issued | 2013-04-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145454 | |
dc.description.abstract | HiNe bør samle ressursene til støtte for planens prioriterte digitale verktøy. Disse kan oppsummeres slik: • Digitale verktøy knytta til undervisning i samsvar med ramme- og fagplaner. • Digitale verktøy knytta til HiNes utvikings- og omstillingsprosjekt • Faglærere har behov for oppdatering knytta til nye digitale verktøy. • LMS – Moodle er grunnleggende for organisering av undervisning. • MS Office og tilsvarende verktøy står sentralt i faglig arbeid sammen med fagenes egne verktøy. • Digitale tavler (SmartBoard) vil være en ressurs i flere fag. • Faglig ansatte har behov for opplæring i sosiale medier og multimedia. • Studenter har behov for opplæring i utvalgte verktøy for fleksibel undervisning. • Studenten har i tillegg krav på faglig og generell innføring i digital kompetanse. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.title | Samordnet plan for opplæring i bruk av IKT-verktøy | no_NO |
dc.type | Working paper | no_NO |
dc.source.pagenumber | 13 | no_NO |