Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLøfsnæs, Elsa
dc.contributor.authorGodejord, Beata
dc.date.accessioned2009-10-28T08:13:57Z
dc.date.issued2009-10-28T08:13:57Z
dc.identifier.issn1503-5980
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145625
dc.description.abstractProsjektet var rettet mot en klasse deltidsstudenters bruk av læringsplattformen Moodle i pedagogikkfaget. Målet med prosjektet var: - Fremme studentenes pedagogikkfaglige læring - Bevisstgjøre studentene om ulike læringspreferanser - Økt bruk av digital læringsplattform - Utvikle studentenes forståelse av sammenhenger mellom kommunikasjonsformer via digitale verktøy og perspektiver på læring - Bidra til utvikling innen det pedagogikkfaglige fellesskapet - Mål for kompetanseheving i egen undervisning i pedagogikkfageten
dc.format.extent493371 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.relation.ispartofseriesFredrikkeen
dc.relation.ispartofseriesnr 7, 2009en
dc.subjectMoodleen
dc.subjectlmsen
dc.subjectlæringsplattformeren
dc.subjectlæringsstileren
dc.titleLæringsstøttende bruk av Moodleen
dc.typeResearch reporten


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel