Show simple item record

dc.contributor.authorLøfsnæs, Elsa
dc.contributor.authorGodejord, Beata
dc.date.accessioned2009-10-28T08:13:57Z
dc.date.issued2009-10-28T08:13:57Z
dc.identifier.issn1503-5980
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145625
dc.description.abstractProsjektet var rettet mot en klasse deltidsstudenters bruk av læringsplattformen Moodle i pedagogikkfaget. Målet med prosjektet var: - Fremme studentenes pedagogikkfaglige læring - Bevisstgjøre studentene om ulike læringspreferanser - Økt bruk av digital læringsplattform - Utvikle studentenes forståelse av sammenhenger mellom kommunikasjonsformer via digitale verktøy og perspektiver på læring - Bidra til utvikling innen det pedagogikkfaglige fellesskapet - Mål for kompetanseheving i egen undervisning i pedagogikkfageten
dc.format.extent493371 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.relation.ispartofseriesFredrikkeen
dc.relation.ispartofseriesnr 7, 2009en
dc.subjectMoodleen
dc.subjectlmsen
dc.subjectlæringsplattformeren
dc.subjectlæringsstileren
dc.titleLæringsstøttende bruk av Moodleen
dc.typeResearch reporten


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record