Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSoløy, Håvard
dc.date.accessioned2012-02-03T12:16:02Z
dc.date.available2012-02-03T12:16:02Z
dc.date.issued2011-02-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145714
dc.description.abstractPå det yrkesfaglige utdanningsprogrammet Design og håndverk i videregående skole (Vg1) skal elevene arbeide med designprosessen – fra idé til produkt. Denne studien tar utgangspunkt i et tverrfaglig prosjekt i design og håndverk og matematikk. Problemstillingen var: ”Hvordan kommer elevenes representasjonskompetanse til uttrykk i arbeidet med de ulike fasene i designprosessen i et snøskulpturprosjekt?” Jeg har diskutert hvordan elevene bruker ulike representasjoner av matematikk gjennom de ulike fasene i prosessen. Analyser fra studien kan tyde på at elevene har stor grad av representasjonskompetanse i arbeidet med selve designet, men mindre grad av slik kompetanse til eksplisitt å forklare det matematiske innholdet i arbeidet med skulpturene.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherUniversitetet i Tromsøno_NO
dc.titleRepresentasjonskompetanse hos elever i design og håndverkno_NO
dc.typeMaster thesisno_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel